Eklemlerim cok kötü agrıyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eklemlerim cok kötü agrıyor
11
●
220
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Eklemlerim cok kötü agrıyor
1
2
25-12-2025, 13:04:45
#10
Altnberkan
Sirranger adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olurda hastaneye tahlil için gidersen çölyak testi de iste kral benim kızımda eklem arılarından dolayı gitmiştik çölyak çıkmıştı. Sinsi bir hastalıktır
Allah şifa versin inşallah ufak meleğe
25-12-2025, 13:47:09
#11
tiscali
Üyeliği durduruldu
Burası r10 tıp merkezimi? Burası ticaret forumu. Kardeş en iyisi bir hastaneye veya doktora gitsene. Birde tuhaf tuhaf yorum yapmışlar.. Tövbe tövbe 🙂
25-12-2025, 14:36:33
#12
osmannnnn
geçmiş olsun öncelikle çölyak olsam tek belirtisi bu olmazdı herhalde
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler