• 25-12-2025, 13:04:45
    #10
    Sirranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olurda hastaneye tahlil için gidersen çölyak testi de iste kral benim kızımda eklem arılarından dolayı gitmiştik çölyak çıkmıştı. Sinsi bir hastalıktır
    Allah şifa versin inşallah ufak meleğe
  • 25-12-2025, 13:47:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Burası r10 tıp merkezimi? Burası ticaret forumu. Kardeş en iyisi bir hastaneye veya doktora gitsene. Birde tuhaf tuhaf yorum yapmışlar.. Tövbe tövbe 🙂
  • 25-12-2025, 14:36:33
    #12
    geçmiş olsun öncelikle çölyak olsam tek belirtisi bu olmazdı herhalde