FurkanTrader adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Martı Tag Kiralık Araba
19
●1.046
- 25-12-2025, 02:46:54Hocam baya yapan var ama bu işin kesin bir taktiği vardır bunu öğrendiğimiz an kiralayıp başlayabiliriz bence
- 25-12-2025, 02:47:25Maalesef mevcut değil ama martının bu konuda ne kadar riskli oldupu söz konusu hocamenesozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2025, 02:48:34ruhsat fotoğrafı istiyor ruhsat sahibi ile ehliyet sahibi aynı olacak diye biliyorum.AytacALBAYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2025, 02:49:18Yok hocam ruhsat ve ehliyet sahibi aynı olması şart değilGodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2025, 03:19:05Kurumsal bir araç kiralama firmasında çalışan biri olarak elimden geldiğince bilgilendireyim sizleri.
1. Martı sizlerin kiralık araç ile çalışmanıza müsade ediyor, ruhsat sahibi ile hesap sahibinin aynı olması gibi bir koşul bulundurmuyor.
2. Kiralama şirketleri sözleşme üzerinde korsan taksi vesaire yapmanıza müsade etmez belli olduğu taktirde kiralama sözleşmesini fesh etme hakkı mevcut oluyor ve ödeme de yapmıyor sizlere.
3. Yapan müşterilerimiz oldu konuştuğumuz üzere kâr ettiriyor kiralama ile yapmasına rağmen.
4. Araç bağlama durumlarında ruhsat sahibi olmadığınız için kiralama şirketi aracı çıkarabiliyor gibi kelime kullanan arkadaşlar olacaktır öyle birşey yok araç bağlandığı zaman 90 gün boyunca hiçbir şekilde araç otoparktan çıkmıyor.
5. Kiralama şirketleri sizden yattığı 90 günlük otopark ücretini talep ediyor vermek istemeseniz bile mahkeme yolu ile sözleşme sayesinde çok kolay bir şekilde alıyor.
Bende bazı zamanlar da martı yapan biri olarak kâr ettirdiğini söyleyebilirim kiralama aracı ile yaptığınız zaman. Bakım, lastik, araç yıpranması gibi kayıplar ile uğraşmadığınız için kâr edebiliyorsunuz. Günlük kiralama araçlarından pek fazla kâr edemezsiniz ama aylık kiralarsanız kâr bırakıyor. Tavsiye ediyor musunuz diye sorarsanız pek tavsiye etmem aracı kiraladığınız ve işe başladığınız ilk gün bile bağlanma riskiniz var ki bu durumda baya bir eksiye geçiyorsunuz ne yazık ki. - 25-12-2025, 03:25:09Hocam elinize ağzınıza saglık dediğiniz gibi siz imza atmazsanız aracı firma çıkartıyor gibi sözler duydum ama yine de araştırmak istedim aylık kiralama yapıp yakalanma riskinin az oldugu bölgelerde çalışsam sizce yine de kar bırakır mı?YaLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2025, 03:26:19Ayrıyetten işinizden kaynaklı size bir soru sormak isterim. Aylık kiralamalarda ne kadarlık bir indirim oluyor?YaLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2025, 03:56:16Yakalanma riskinin az olduğu bir bölge yok hocam her zaman risk aynıdır benim gözümde. Gelire birşey diyemem değişkendir sonuçta.AytacALBAYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fiyatlar her yerde değişiyor net birşey demem sağlıklı olmaz.AytacALBAYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle