• 25-12-2025, 02:46:54
    #10
    FurkanTrader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende düşünmüştüm de riski çok yakalanınca araç bağlanıyor o da 60 günüde siz ödemeniz gerekebilir
    Hocam baya yapan var ama bu işin kesin bir taktiği vardır bunu öğrendiğimiz an kiralayıp başlayabiliriz bence
  • 25-12-2025, 02:47:25
    #11
    enesozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkemizde böyle bir hizmet maalesef martı tag harici mevcut değil.
    Maalesef mevcut değil ama martının bu konuda ne kadar riskli oldupu söz konusu hocam
  • 25-12-2025, 02:48:34
    #12
    AytacALBAYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce kiralık araba ile martı tag yapılır mı? Yapan varsa bilgi verebilir mi?
    ruhsat fotoğrafı istiyor ruhsat sahibi ile ehliyet sahibi aynı olacak diye biliyorum.
  • 25-12-2025, 02:49:18
    #13
    GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ruhsat fotoğrafı istiyor ruhsat sahibi ile ehliyet sahibi aynı olacak diye biliyorum.
    Yok hocam ruhsat ve ehliyet sahibi aynı olması şart değil
  • 25-12-2025, 03:19:05
    #14
    Kurumsal bir araç kiralama firmasında çalışan biri olarak elimden geldiğince bilgilendireyim sizleri.

    1. Martı sizlerin kiralık araç ile çalışmanıza müsade ediyor, ruhsat sahibi ile hesap sahibinin aynı olması gibi bir koşul bulundurmuyor.
    2. Kiralama şirketleri sözleşme üzerinde korsan taksi vesaire yapmanıza müsade etmez belli olduğu taktirde kiralama sözleşmesini fesh etme hakkı mevcut oluyor ve ödeme de yapmıyor sizlere.
    3. Yapan müşterilerimiz oldu konuştuğumuz üzere kâr ettiriyor kiralama ile yapmasına rağmen.
    4. Araç bağlama durumlarında ruhsat sahibi olmadığınız için kiralama şirketi aracı çıkarabiliyor gibi kelime kullanan arkadaşlar olacaktır öyle birşey yok araç bağlandığı zaman 90 gün boyunca hiçbir şekilde araç otoparktan çıkmıyor.
    5. Kiralama şirketleri sizden yattığı 90 günlük otopark ücretini talep ediyor vermek istemeseniz bile mahkeme yolu ile sözleşme sayesinde çok kolay bir şekilde alıyor.

    Bende bazı zamanlar da martı yapan biri olarak kâr ettirdiğini söyleyebilirim kiralama aracı ile yaptığınız zaman. Bakım, lastik, araç yıpranması gibi kayıplar ile uğraşmadığınız için kâr edebiliyorsunuz. Günlük kiralama araçlarından pek fazla kâr edemezsiniz ama aylık kiralarsanız kâr bırakıyor. Tavsiye ediyor musunuz diye sorarsanız pek tavsiye etmem aracı kiraladığınız ve işe başladığınız ilk gün bile bağlanma riskiniz var ki bu durumda baya bir eksiye geçiyorsunuz ne yazık ki.
  • 25-12-2025, 03:25:09
    #15
    YaLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal bir araç kiralama firmasında çalışan biri olarak elimden geldiğince bilgilendireyim sizleri.

    1. Martı sizlerin kiralık araç ile çalışmanıza müsade ediyor, ruhsat sahibi ile hesap sahibinin aynı olması gibi bir koşul bulundurmuyor.
    2. Kiralama şirketleri sözleşme üzerinde korsan taksi vesaire yapmanıza müsade etmez belli olduğu taktirde kiralama sözleşmesini fesh etme hakkı mevcut oluyor ve ödeme de yapmıyor sizlere.
    3. Yapan müşterilerimiz oldu konuştuğumuz üzere kâr ettiriyor kiralama ile yapmasına rağmen.
    4. Araç bağlama durumlarında ruhsat sahibi olmadığınız için kiralama şirketi aracı çıkarabiliyor gibi kelime kullanan arkadaşlar olacaktır öyle birşey yok araç bağlandığı zaman 90 gün boyunca hiçbir şekilde araç otoparktan çıkmıyor.
    5. Kiralama şirketleri sizden yattığı 90 günlük otopark ücretini talep ediyor vermek istemeseniz bile mahkeme yolu ile sözleşme sayesinde çok kolay bir şekilde alıyor.

    Bende bazı zamanlar da martı yapan biri olarak kâr ettirdiğini söyleyebilirim kiralama aracı ile yaptığınız zaman. Bakım, lastik, araç yıpranması gibi kayıplar ile uğraşmadığınız için kâr edebiliyorsunuz. Günlük kiralama araçlarından pek fazla kâr edemezsiniz ama aylık kiralarsanız kâr bırakıyor. Tavsiye ediyor musunuz diye sorarsanız pek tavsiye etmem aracı kiraladığınız ve işe başladığınız ilk gün bile bağlanma riskiniz var ki bu durumda baya bir eksiye geçiyorsunuz ne yazık ki.
    Hocam elinize ağzınıza saglık dediğiniz gibi siz imza atmazsanız aracı firma çıkartıyor gibi sözler duydum ama yine de araştırmak istedim aylık kiralama yapıp yakalanma riskinin az oldugu bölgelerde çalışsam sizce yine de kar bırakır mı?
  • 25-12-2025, 03:26:19
    #16
    YaLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal bir araç kiralama firmasında çalışan biri olarak elimden geldiğince bilgilendireyim sizleri.

    1. Martı sizlerin kiralık araç ile çalışmanıza müsade ediyor, ruhsat sahibi ile hesap sahibinin aynı olması gibi bir koşul bulundurmuyor.
    2. Kiralama şirketleri sözleşme üzerinde korsan taksi vesaire yapmanıza müsade etmez belli olduğu taktirde kiralama sözleşmesini fesh etme hakkı mevcut oluyor ve ödeme de yapmıyor sizlere.
    3. Yapan müşterilerimiz oldu konuştuğumuz üzere kâr ettiriyor kiralama ile yapmasına rağmen.
    4. Araç bağlama durumlarında ruhsat sahibi olmadığınız için kiralama şirketi aracı çıkarabiliyor gibi kelime kullanan arkadaşlar olacaktır öyle birşey yok araç bağlandığı zaman 90 gün boyunca hiçbir şekilde araç otoparktan çıkmıyor.
    5. Kiralama şirketleri sizden yattığı 90 günlük otopark ücretini talep ediyor vermek istemeseniz bile mahkeme yolu ile sözleşme sayesinde çok kolay bir şekilde alıyor.

    Bende bazı zamanlar da martı yapan biri olarak kâr ettirdiğini söyleyebilirim kiralama aracı ile yaptığınız zaman. Bakım, lastik, araç yıpranması gibi kayıplar ile uğraşmadığınız için kâr edebiliyorsunuz. Günlük kiralama araçlarından pek fazla kâr edemezsiniz ama aylık kiralarsanız kâr bırakıyor. Tavsiye ediyor musunuz diye sorarsanız pek tavsiye etmem aracı kiraladığınız ve işe başladığınız ilk gün bile bağlanma riskiniz var ki bu durumda baya bir eksiye geçiyorsunuz ne yazık ki.
    Ayrıyetten işinizden kaynaklı size bir soru sormak isterim. Aylık kiralamalarda ne kadarlık bir indirim oluyor?
  • 25-12-2025, 03:56:16
    #17
    AytacALBAYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam elinize ağzınıza saglık dediğiniz gibi siz imza atmazsanız aracı firma çıkartıyor gibi sözler duydum ama yine de araştırmak istedim aylık kiralama yapıp yakalanma riskinin az oldugu bölgelerde çalışsam sizce yine de kar bırakır mı?
    Yakalanma riskinin az olduğu bir bölge yok hocam her zaman risk aynıdır benim gözümde. Gelire birşey diyemem değişkendir sonuçta.
    AytacALBAYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıyetten işinizden kaynaklı size bir soru sormak isterim. Aylık kiralamalarda ne kadarlık bir indirim oluyor?
    Hocam fiyatlar her yerde değişiyor net birşey demem sağlıklı olmaz.
  • 25-12-2025, 11:39:18
    #18
    Valla iyi kazandıklarını biliyorum, geçen ben bindim 500 lira ödedim, adam maks 200 TL yaktı, haftalık mı günlük mü ne alıyorlarmış uygulamayı ücretlerde 300-500 gibi şeyler.
    Kesinlikle düzgün bir yerde (lokasyon) olursa bence kazandırır.