Valla iyi kazandıklarını biliyorum, geçen ben bindim 500 lira ödedim, adam maks 200 TL yaktı, haftalık mı günlük mü ne alıyorlarmış uygulamayı ücretlerde 300-500 gibi şeyler.
Kesinlikle düzgün bir yerde (lokasyon) olursa bence kazandırır.