• 25-12-2025, 01:28:47
    #1
    Selamlar 10 şikayet konusundan 9unda ödeme alındıktan sonra iletişim kopukluğu ve hepsinde aynı bahaneler var ( inanmadığım için ) ailemden birisine bir şey oldu, kaza geçirdim, ameliyat olacağım, elektrik gitti, su gitti, kediler pencereyi açmış üşüttüm gibi gibi gibi devam ediyor çok zor olmamalı yani parayı alıyorsan işi bitirmek veya başka bir işin varsa işi alma başkası alsın o kazansın hem iş yaptırmak isteyeni mağdur ediyorlar zamanını çalıyorlar hem de iş olmuyor.
  • 25-12-2025, 01:30:34
    #2
    Adam yapamayacağı işin altına giriyor sırf para için
  • 25-12-2025, 01:33:03
    #3
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Hocam günümüz şartlarında herkesin bir yere borcu olduğu için, parayı alıp borcu işletip daha sonrasında bu şekilde mağduriyet yaratıyorlar.
    Herkes için geçerli demiyorum ancak bunu yapanların %90'ı bu sebepten dolayı yapıyor.

    Maalesef etik olmayan bir durum ancak yasalar karşısında bile eğer mağduriyet yaratan kişi kendi kimliği üzerinden parayı aldıysa bile, mahkeme çoğu zaman 'ticari anlaşmazlık' olarak değerlendiriyor ve herhangi bir dolandırıcılık hükmü vermiyor. Emsallerini forumda bile gördük.
  • 25-12-2025, 01:37:38
    #4
    Merhaba soru hangi sektör içindi acaba hocam?
  • 25-12-2025, 01:38:56
    #5
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba soru hangi sektör içindi acaba hocam?
    ahahah genel ya sadece şikayetler açısından yazdım
  • 25-12-2025, 01:40:25
    #6
    Esha0710 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahah genel ya sadece şikayetler açısından yazdım