Selamlar 10 şikayet konusundan 9unda ödeme alındıktan sonra iletişim kopukluğu ve hepsinde aynı bahaneler var ( inanmadığım için ) ailemden birisine bir şey oldu, kaza geçirdim, ameliyat olacağım, elektrik gitti, su gitti, kediler pencereyi açmış üşüttüm gibi gibi gibi devam ediyor çok zor olmamalı yani parayı alıyorsan işi bitirmek veya başka bir işin varsa işi alma başkası alsın o kazansın hem iş yaptırmak isteyeni mağdur ediyorlar zamanını çalıyorlar hem de iş olmuyor.