• 24-12-2025, 16:03:00
    #1
    Dostlar merhaba konularda gezinirken sürekli karşıma mail hesabı açarak para kazan adlı konular görmeye başladım.
    mail açmakta ne var kendin neden açmıyorsun da insanlara açtırıyorsun bunu anlamıyorum sizce ne için kullanıyorlar.
  • 24-12-2025, 16:04:29
    #2
    Aç 10 tane de görelim ne var 🤣
  • 24-12-2025, 16:04:38
    #3
    Selam, limit veya doğrulama sorunları olduğu için başkasına açtırıyorlar. Hesaplar genel olarak legal işler için kullanılıyor ( sürekli alım yapıyor ise ) ama yeni üyeyse veya her konusu illegal için şüpheliyse önermem onun için açmanı.
  • 24-12-2025, 16:05:26
    #4
    2 yıldır üyesiniz, yeni mi farkettiniz bunu ?
    Kendin bir kaç tane açabilirsin ama özellikle sosyal medyada günlük yüzlerce mail gerekiyor bazen.
  • 24-12-2025, 16:06:44
    #5
    son zamanlarda çok yoğunlaştı
  • 24-12-2025, 16:20:56
    #6
    100 tane üst üste aç öyle konuşalım hocam.
    Aç günlük 50 mail sat 25 tlden
    Valla bak asgari ücretten çok kazanıyorsun 😄