Arkadaşlar selam telefonumu 11/12/2023 tarihinde pasaporta işletip vergisini ödedim 2026 ocak 1 de tr cihazına dönüyormu tüm hatlara erişim oluyormu ?
yolsa 11/12/2026 sonrasındamı açılıyor telefon?
bilgili arkadaşlar detay verebilirmi?
Yurt dışı telefon hakkında sorum var
5
●190
- 22-12-2025, 00:46:07
- 22-12-2025, 00:52:33cihazımı satmayı düşünüyorum bazı telefoncular hangi tarih gözüküyorda o ayda açılacaktır demekte yıl farkt etmiyor diyorlar 3 yıl oluyor fakat ayını doldurmuşta olması gerekiyor deniyor bazılarada sizin gibi diyor hangisi kabul görünüyor inanın bilemiyorum
webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-12-2025, 00:58:321 Ocak 2025 yılında cihazım 3. yıla girmişti ama hat taktığımda açılmadı bir kaç gün sonra BTK müşteri hizmetlerine bağlanıp durumu söyledim ardından bir kaç saat sonra cihazım direkt tüm hatlara açıldı kayıt tarihi 9. aydı sanırım yanlış hatırlamıyorsam .Burakmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle