• 22-12-2025, 00:46:07
    #1
    Arkadaşlar selam telefonumu 11/12/2023 tarihinde pasaporta işletip vergisini ödedim 2026 ocak 1 de tr cihazına dönüyormu tüm hatlara erişim oluyormu ?
    yolsa 11/12/2026 sonrasındamı açılıyor telefon?
    bilgili arkadaşlar detay verebilirmi?
  • 22-12-2025, 00:48:42
    #2
    1 Ocak 2026'da tüm hatlara açık şekilde kullanılabilir.
  • 22-12-2025, 00:52:33
    #3
    cihazımı satmayı düşünüyorum bazı telefoncular hangi tarih gözüküyorda o ayda açılacaktır demekte yıl farkt etmiyor diyorlar 3 yıl oluyor fakat ayını doldurmuşta olması gerekiyor deniyor bazılarada sizin gibi diyor hangisi kabul görünüyor inanın bilemiyorum
    webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Ocak 2026'da tüm hatlara açık şekilde kullanılabilir.
  • 22-12-2025, 00:55:18
    #4
    Merhaba hocam önemli olan ay değil takvim yılı yani 1 ocak 2026 tüm hatlara açık hale gelir kendi cihazımda öyle oldu.
  • 22-12-2025, 00:58:32
    #5
    Burakmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihazımı satmayı düşünüyorum bazı telefoncular hangi tarih gözüküyorda o ayda açılacaktır demekte yıl farkt etmiyor diyorlar 3 yıl oluyor fakat ayını doldurmuşta olması gerekiyor deniyor bazılarada sizin gibi diyor hangisi kabul görünüyor inanın bilemiyorum
    1 Ocak 2025 yılında cihazım 3. yıla girmişti ama hat taktığımda açılmadı bir kaç gün sonra BTK müşteri hizmetlerine bağlanıp durumu söyledim ardından bir kaç saat sonra cihazım direkt tüm hatlara açıldı kayıt tarihi 9. aydı sanırım yanlış hatırlamıyorsam .
  • 22-12-2025, 01:04:25
    #6
    işleyiş günü gününe olmuyor. 1 hafta 10 gün sarkabiliyor. aramakta fayda var