Burakmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cihazımı satmayı düşünüyorum bazı telefoncular hangi tarih gözüküyorda o ayda açılacaktır demekte yıl farkt etmiyor diyorlar 3 yıl oluyor fakat ayını doldurmuşta olması gerekiyor deniyor bazılarada sizin gibi diyor hangisi kabul görünüyor inanın bilemiyorum
1 Ocak 2025 yılında cihazım 3. yıla girmişti ama hat taktığımda açılmadı bir kaç gün sonra BTK müşteri hizmetlerine bağlanıp durumu söyledim ardından bir kaç saat sonra cihazım direkt tüm hatlara açıldı kayıt tarihi 9. aydı sanırım yanlış hatırlamıyorsam .