• 21-12-2025, 15:57:08
    #1
    Askeriyede 30.000 MH powerbank aldım, slip'ini almadım lazım olmaz diye. Ocak ayında eve dönerken uçak kullanacağız powerbank kutulu bir şekilde duruyor (açılmış jelatinsiz) daha önce gidenler hava yollarının powerbanklara sıkıntı yarattığını söyledi dijital slip'i olmasına rağmen sıkıntı yaşar mıyım? Nasıl bir yol izlemeliyim?
  • 21-12-2025, 15:59:13
    #2
    30 bin mah 111 Wh ye tekabül ediyor hocam her hangi bir yasak yok 160 üstü taşımak yasak el bagajına koyup koltuğun üstündeki dolaba koyabilirsiniz
  • 21-12-2025, 16:01:49
    #3
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 bin mah 111 Wh ye tekabül ediyor hocam her hangi bir yasak yok 160 üstü taşımak yasak el bagajına koyup koltuğun üstündeki dolaba koyabilirsiniz
    Teşekkür ederim hocam 🙌
  • 21-12-2025, 16:07:44
    #4
    bavulumda 10binlik power vardı sırt çantamda 2 pc vardı hiçbişi demediler
  • 21-12-2025, 16:08:02
    #5
    hocam bir kaç ay önce uluslar arası yolculuk yaptım, el cantamda 4 tane vardı, 2. benim iki oglumun, çanta kontrolünde gördüler, bu nedir hepsi aynı boyda yan yana duruyor diye, actılqr baltılar, tamam sorun yok dediler uçağa girdim bi sorun olmadı, hatta ucaktada kullandım, kabin görevlisi, sadece inerken ve kalkarken uzarsı powerbankınızı cıkarın ,kalktından sonra kullanın dedi, zaten önünizdeki bilgilendirme broşüründe yazıyor.
    bende sorun olmadı
  • 21-12-2025, 16:13:23
    #6
    klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bir kaç ay önce uluslar arası yolculuk yaptım, el cantamda 4 tane vardı, 2. benim iki oglumun, çanta kontrolünde gördüler, bu nedir hepsi aynı boyda yan yana duruyor diye, actılqr baltılar, tamam sorun yok dediler uçağa girdim bi sorun olmadı, hatta ucaktada kullandım, kabin görevlisi, sadece inerken ve kalkarken uzarsı powerbankınızı cıkarın ,kalktından sonra kullanın dedi, zaten önünizdeki bilgilendirme broşüründe yazıyor.
    bende sorun olmadı
    Teşekkürler hocam 🙌
  • 21-12-2025, 16:13:43
    #7
    SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bavulumda 10binlik power vardı sırt çantamda 2 pc vardı hiçbişi demediler
    Teşekkürler hocam 🙌