hocam bir kaç ay önce uluslar arası yolculuk yaptım, el cantamda 4 tane vardı, 2. benim iki oglumun, çanta kontrolünde gördüler, bu nedir hepsi aynı boyda yan yana duruyor diye, actılqr baltılar, tamam sorun yok dediler uçağa girdim bi sorun olmadı, hatta ucaktada kullandım, kabin görevlisi, sadece inerken ve kalkarken uzarsı powerbankınızı cıkarın ,kalktından sonra kullanın dedi, zaten önünizdeki bilgilendirme broşüründe yazıyor.
bende sorun olmadı