• 21-12-2025, 05:23:52
    #10
    Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imkanın varsa bedeli yap sonradan kafayı yerken pişman olursun
    6 ay gitmek istiyorum hocam
  • 21-12-2025, 05:25:45
    #11
    yunusphp34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay gitmek istiyorum hocam
    hocam 6 ay öyle kısa bir zaman değil ve 31 çeken aylara küfürler ediyorsun 1 gün bile çok önemli oluyor erken çıkmak için herşeyi yaparsın gitmeden önce iyice dediklerimi oku
  • 21-12-2025, 05:29:49
    #12
    Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 6 ay öyle kısa bir zaman değil ve 31 çeken aylara küfürler ediyorsun 1 gün bile çok önemli oluyor erken çıkmak için herşeyi yaparsın gitmeden önce iyice dediklerimi oku
    Biz 18 ay yaptık. 6 ay ne ki? Niye bu kadar gözünüzde büyütüyorsunuz. Ailenizin paralarına yazık.
  • 21-12-2025, 05:31:25
    #13
    Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 6 ay öyle kısa bir zaman değil ve 31 çeken aylara küfürler ediyorsun 1 gün bile çok önemli oluyor erken çıkmak için herşeyi yaparsın gitmeden önce iyice dediklerimi oku
    valla 6 ay bana kısa geliyo hocam 😃 sen hangi ilde yaptın bu arada
  • 21-12-2025, 05:32:28
    #14
    hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz 18 ay yaptık. 6 ay ne ki? Niye bu kadar gözünüzde büyütüyorsunuz. Ailenizin paralarına yazık.
    hocam bir işe girse o 5 ay'da 250 bin kazanır tabbi asgari ücret ile değil. eski askerlik yok şuanda çok pisikoloji bozan bir sistem var.
  • 21-12-2025, 05:33:03
    #15
    yunusphp34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla 6 ay bana kısa geliyo hocam 😃 sen hangi ilde yaptın bu arada
    Irak'da hudutçu olarak 12 ay yaptım.
  • 21-12-2025, 05:38:55
    #16
    Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Irak'da hudutçu olarak 12 ay yaptım.
    böyle bir askerlik aynı dediğin gibi olur hocam büyük ihtimal😃
  • 21-12-2025, 05:45:28
    #17
    Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bir işe girse o 5 ay'da 250 bin kazanır tabbi asgari ücret ile değil. eski askerlik yok şuanda çok pisikoloji bozan bir sistem var.
    İşte azcık bozulsun psikolojisi, uyum sağlasın ülkeye 😂😂
  • 21-12-2025, 05:45:49
    #18
    yoklama başvurusunu yaptıktan sonra gideceksin evet, aile hekimi onay verdikten sonra otomatik bozuluyor tecil.