Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 6 ay öyle kısa bir zaman değil ve 31 çeken aylara küfürler ediyorsun 1 gün bile çok önemli oluyor erken çıkmak için herşeyi yaparsın gitmeden önce iyice dediklerimi oku
Biz 18 ay yaptık. 6 ay ne ki? Niye bu kadar gözünüzde büyütüyorsunuz. Ailenizin paralarına yazık.