• 19-12-2025, 11:58:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar bu proyu yasal olarak ücretsiz almanın yolunu buldum. Kendi sitesinden giriyorum. Ama bir sorun var . 5.2 pro, günaydın yazsam bile 4-5 dakika düşünüp cevap veriyor. Sizde de böyle mi yoksa ben ücretsiz Aldığım için mi böyle ?
  • 19-12-2025, 12:01:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Günaydın demeniz için değil, profesyonel veya detaylı işler için Pro mod var,

    Auto moda geçip günaydın diyebilirsiniz
  • 19-12-2025, 12:04:02
    #3
    En iyisi sanırım
    Maliyetten kısıyorlar herhalde