Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar bu proyu yasal olarak ücretsiz almanın yolunu buldum. Kendi sitesinden giriyorum. Ama bir sorun var . 5.2 pro, günaydın yazsam bile 4-5 dakika düşünüp cevap veriyor. Sizde de böyle mi yoksa ben ücretsiz Aldığım için mi böyle ?