Mydn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Galiba başvurularınızda sorun var. Tüketici hakem heyetinden
net bir şey talep edebilirsiniz. Örneğin bedel iadesi ya da
misli ile değişim. Eğer haklı bulunursanız ve bedel iadesi
kararı çıkmışsa bu kararı doğrudan icra edebilirsiniz. Karşı
taraf itiraz etmek isterse mahkemeye gider. Gitmezse karar
kesinleşir.
Yukarıda yazdığım şekilde çok fazla vaka gördüm ve yaptırım
uygulattım. Kısaca yazmak gerekirse hakem heyetleri ülkemizdeki
en etkili yasal kurumlar. Eğer başvurunuzda bir eksiklik varsa
alacağınız karar da da bu eksiklik olabilir. Ya da kararı uygulama
konusunda muhatap olduğunuz satıcının yanlış yönlendirmelerine
maruz kalıyorsunuzdur.
İsterseniz profilimdeki numaradan ulaşın. Ne yapılabileceğine
dair konuşalım. 30 başvuru yapıyorsanız hakkınızı alamamanızın
size ciddi zararlar vermesinin önüne geçmeye çalışalım.
İyi forumlar