• 18-12-2025, 13:42:34
    #10
    Danışman
    Mydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran görüntüsü atardım ama KVKK var şirketler şikayet ediyor, en az bu yıl 30 şikayetim var, dönüş sıfır yaptırım sıfır
    Merhabalar.

    Galiba başvurularınızda sorun var. Tüketici hakem heyetinden
    net bir şey talep edebilirsiniz. Örneğin bedel iadesi ya da
    misli ile değişim. Eğer haklı bulunursanız ve bedel iadesi
    kararı çıkmışsa bu kararı doğrudan icra edebilirsiniz. Karşı
    taraf itiraz etmek isterse mahkemeye gider. Gitmezse karar
    kesinleşir.

    Yukarıda yazdığım şekilde çok fazla vaka gördüm ve yaptırım
    uygulattım. Kısaca yazmak gerekirse hakem heyetleri ülkemizdeki
    en etkili yasal kurumlar. Eğer başvurunuzda bir eksiklik varsa
    alacağınız karar da da bu eksiklik olabilir. Ya da kararı uygulama
    konusunda muhatap olduğunuz satıcının yanlış yönlendirmelerine
    maruz kalıyorsunuzdur.

    İsterseniz profilimdeki numaradan ulaşın. Ne yapılabileceğine
    dair konuşalım. 30 başvuru yapıyorsanız hakkınızı alamamanızın
    size ciddi zararlar vermesinin önüne geçmeye çalışalım.

    İyi forumlar
  • 18-12-2025, 14:42:00
    #11
    Hastane ile iletişime geçerek ödemenizi isteyebilirsiniz. Ödemezlerse ilamlı icra takibi başlatabilirsiniz.