• 15-12-2025, 22:33:07
    #1
    Elimde mini bir telefon çiftliği var 10 adet telefon mevcut. Bu cihazları otomasyon sistemine entegde ederek birşeyler yapmayı düşünüyorum fakat nasıl değerlendireceğimi bilemedim. Hesap açımı veya var olan hesabı video izletip beğenme vs yaparak aktifleştirme gibi fikirler geliyor aklıma. Sizinde fikirlerinizi bekliyorum
  • 15-12-2025, 22:35:17
    #2
    Öyle otomatik bir sistem varsa bende 40-50 tane telefon var
  • 15-12-2025, 22:40:10
    #3
    Gmail açımı yapabilirsiniz.
  • 15-12-2025, 22:42:47
    #4
    Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gmail açımı yapabilirsiniz.
    evet bu fikirde aklımda hocam method için araştırmalar yapıyorum en sağlıklı şekilde nasıl açabilirim diye
  • 15-12-2025, 22:43:35
    #5
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle otomatik bir sistem varsa bende 40-50 tane telefon var
    hocam derin bir nefes al ve linke tıkla https://youtube.com/shorts/qz0k79aW0...aUUStL6txiilBG
  • 15-12-2025, 22:44:18
    #6
    Urartu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam derin bir nefes al ve linke tıkla https://youtube.com/shorts/qz0k79aW0...aUUStL6txiilBG
    Rönesans tablosu gibi maşallah
  • 15-12-2025, 22:46:10
    #7
    Urartu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam derin bir nefes al ve linke tıkla https://youtube.com/shorts/qz0k79aW0...aUUStL6txiilBG
    Ne yapıyorlar izleyici mi kasıyorlar anlamadım.. bir de ben öyle saatlerce başlarında durup uğraşamam yüreğim kaldırmaz
  • 15-12-2025, 22:48:32
    #8
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapıyorlar izleyici mi kasıyorlar anlamadım.. bir de ben öyle saatlerce başlarında durup uğraşamam yüreğim kaldırmaz
    Valla hocam baya karışık birşeyler yapıyor bunlar. İnan benimde saatlerce oturup izleyecek vaktim yok, hesap oluşturmak için bir sistem kurabilirsem biraz ek gelir olur maksatıyla uğraşıyorum bende
  • 15-12-2025, 22:51:33
    #9
    aelmas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam baya karışık birşeyler yapıyor bunlar. İnan benimde saatlerce oturup izleyecek vaktim yok, hesap oluşturmak için bir sistem kurabilirsem biraz ek gelir olur maksatıyla uğraşıyorum bende
    Hesap açmayı çok kişi yapıyor daha farklı bir şey bulmak lazım