Telefon Çiftliği ile ne yapılabilir
12
●636
- 15-12-2025, 22:33:07Elimde mini bir telefon çiftliği var 10 adet telefon mevcut. Bu cihazları otomasyon sistemine entegde ederek birşeyler yapmayı düşünüyorum fakat nasıl değerlendireceğimi bilemedim. Hesap açımı veya var olan hesabı video izletip beğenme vs yaparak aktifleştirme gibi fikirler geliyor aklıma. Sizinde fikirlerinizi bekliyorum
- 15-12-2025, 22:42:47evet bu fikirde aklımda hocam method için araştırmalar yapıyorum en sağlıklı şekilde nasıl açabilirim diyeUltigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2025, 22:43:35hocam derin bir nefes al ve linke tıkla https://youtube.com/shorts/qz0k79aW0...aUUStL6txiilBGneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2025, 22:44:18Rönesans tablosu gibi maşallahUrartu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2025, 22:46:10Ne yapıyorlar izleyici mi kasıyorlar anlamadım.. bir de ben öyle saatlerce başlarında durup uğraşamam yüreğim kaldırmazUrartu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2025, 22:48:32Valla hocam baya karışık birşeyler yapıyor bunlar. İnan benimde saatlerce oturup izleyecek vaktim yok, hesap oluşturmak için bir sistem kurabilirsem biraz ek gelir olur maksatıyla uğraşıyorum bendeneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2025, 22:51:33Hesap açmayı çok kişi yapıyor daha farklı bir şey bulmak lazımaelmas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle