Elimde mini bir telefon çiftliği var 10 adet telefon mevcut. Bu cihazları otomasyon sistemine entegde ederek birşeyler yapmayı düşünüyorum fakat nasıl değerlendireceğimi bilemedim. Hesap açımı veya var olan hesabı video izletip beğenme vs yaparak aktifleştirme gibi fikirler geliyor aklıma. Sizinde fikirlerinizi bekliyorum