• 15-12-2025, 09:02:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Egzos emisyon ölçümünden kaldım. Değerler aşağıdaki gibi. Aracım Ford Focus 1.6 comfort 2003 model. Aşağıdaki ürünleri uyguladım. Hava Filtresini değiştirdim. Buji ve Buji kablolarını bugün değiştireceğim. Sizce sorunum çözülür mü?

    https://www.liquimolyturkey.com/emis...b5BloadLaLwzr1
    https://www.liquimolyturkey.com/boga...K5q36x1mt6fpae




  • 15-12-2025, 09:04:04
    #2
    Hocam farklı yerlere git bir şekilde geçiriyorlar.
  • 15-12-2025, 09:05:22
    #3
    ahmetgntp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam farklı yerlere git bir şekilde geçiriyorlar.
    Hocam ilk ölçüm tüvtürk de olduğu için 2. ölçümde yine tüvtürk yapması gerekiyormuş
  • 15-12-2025, 09:06:47
    #4
    ✅ E-İmza / E-Fatura ✅
    Muhtemelen aldığınız katkılar kescektir. Kullanıcı yorumlarına bakın uzun süreli düşürmüyor diye biliyorum. Ölçtürmeden hemen önce kullanılıyordu sanırım
  • 15-12-2025, 09:08:27
    #5
    windturks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk ölçüm tüvtürk de olduğu için 2. ölçümde yine tüvtürk yapması gerekiyormuş
    ah be parayla bile çözen var hocam. Bez falan koyuyor çözüyorlardı.
  • 15-12-2025, 09:16:19
    #6
    windturks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Egzos emisyon ölçümünden kaldım. Değerler aşağıdaki gibi. Aracım Ford Focus 1.6 comfort 2003 model. Aşağıdaki ürünleri uyguladım. Hava Filtresini değiştirdim. Buji ve Buji kablolarını bugün değiştireceğim. Sizce sorunum çözülür mü?

    https://www.liquimolyturkey.com/emis...b5BloadLaLwzr1
    https://www.liquimolyturkey.com/boga...K5q36x1mt6fpae




    Hocam soğutma suyu sıcaklık sensörüne baktırın sabah çalıştırmada benzinde koku ve motorda vuruntu çoksa ısındığında da vuruntu devam ediyorsa sensör motoru soğuk sayıp benzini sürekli fazla veriyor olabilir bir diğer aklıma gelen ise zetec motor olduğu için enjeksiyon vardır enjektörlere baktırmanız gerek, katkılar keser ama çok kısa süreliktir haberiniz olsun.
  • 15-12-2025, 09:17:39
    #7
    windturks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk ölçüm tüvtürk de olduğu için 2. ölçümde yine tüvtürk yapması gerekiyormuş
    İkinci muayeneyi ücretsiz yaptırmak isterseniz diye hocam o. 2. ölçümü istediğiniz yerde yaptırabiliyorsunuz sanayi sitelerindeki cihazların hassasiyeti düşük olduğu için orada öneriyorlar. 2 gün önce ben de aynı sebeplerden kaldım katalizörü değiştirdim hafta içi sanayi sitesindeki cihazlarda kontrol yaptıracağım.
  • 15-12-2025, 09:27:59
    #8
    Katki ile muayene arasinda beklenmemeli, hemen yaptirirsaniz buyuk ihtimal gecer fakat katalitik temizleyici bir sure sonra oksijen sensorunu bozacaktir bilginiz olsun.
  • 15-12-2025, 09:41:10
    #9
    Aynı yer olması şart değil hocam Tüvtürk te değilde sanaayi siteleri içerisindeki muayene yapan yerlere gidin durumu dile getirin bi şekilde geçirirler.

    tüvtürk e bi kez para ödediniz 2.kontrol ücretsiz olduğu için size öyle demişlerdir.