Konu
Egzos Emisyon Muayenesinden Kaldım.
15-12-2025, 09:05:22
#3
windturks
ahmetgntp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam farklı yerlere git bir şekilde geçiriyorlar.
Hocam ilk ölçüm tüvtürk de olduğu için 2. ölçümde yine tüvtürk yapması gerekiyormuş