• 11-12-2025, 20:42:44
    #1
    Arkadaşlar selamlar, evde petekler var ama doğalgaz altyapı olmadığı için kullanamıyorum.

    Elektrikli kombi alıp sisteme bağlasak güvenilir mi?
    Fatura ne kadar gelir emin olamıyorum.
    Kullanan varsa aramızda bilgi verebilir misiniz?
  • 11-12-2025, 20:51:54
    #2
    Aynı enerjiyi elde etmek için yaklaşık *5 katı fatura ödersiniz hocam normal elektrikli kombide, doğalgaz mt3 ü 10tl ve 10kwh gücünde, elektrik kw sı 5tl
  • 19-12-2025, 00:30:27
    #3
    ısı pompası alıp kullanabilirsiniz. şuanda tercih ısı pompasına doğru gidiyor. gayet makul bir sistem olabilir. kombi markalarının ısı pompaları mevcut