Arkadaşlar selamlar, evde petekler var ama doğalgaz altyapı olmadığı için kullanamıyorum.

Elektrikli kombi alıp sisteme bağlasak güvenilir mi?
Fatura ne kadar gelir emin olamıyorum.
Kullanan varsa aramızda bilgi verebilir misiniz?