• 10-12-2025, 21:28:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Zevk meselesi tabi ki günümüzde kat kat daha iyileri olabilir ama benim çocukluğumun "EN" iyisi buydu diyebilirim

  • 10-12-2025, 21:29:42
    #2
    Araba versiyonu da budur gibi
  • 10-12-2025, 21:30:37
    #3
    Platin üye
  • 10-12-2025, 21:31:03
    #4
    Şunların verdiği tadı alamıyoruz şimdi. Alan varsa helal olsun
  • 10-12-2025, 21:33:07
    #5
    hey gidi hey 8 yıllık sevgilimle bununla mesajlaşıyodum
  • 10-12-2025, 21:33:11
    #6
    Ayrıldığınız 8 yıllık eşinizden önceki yıllara ait degilmi bu telefon modelleri
  • 10-12-2025, 21:37:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıldığınız 8 yıllık eşinizden önceki yıllara ait degilmi bu telefon modelleri

  • 10-12-2025, 23:25:52
    #8
    Vova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zevk meselesi tabi ki günümüzde kat kat daha iyileri olabilir ama benim çocukluğumun "EN" iyisi buydu diyebilirim

    8 yıllık eşimden ayrıldım bu telefonu aldım