Vova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zevk meselesi tabi ki günümüzde kat kat daha iyileri olabilir ama benim çocukluğumun "EN" iyisi buydu diyebilirim

8 yıllık eşimden ayrıldım bu telefonu aldım