• 10-12-2025, 21:18:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygulamasız şuan hesap açsak kimlik onayı yapsak oluyor mu peki
    Bak o 25USD malesef..
  • 10-12-2025, 21:37:26
    #11
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak o 25USD malesef..

    Onu da verdik diyelim hocam
  • 10-12-2025, 21:40:02
    #12
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu da verdik diyelim hocam
    direkt 25 dolar eder diyor hocam.
  • 10-12-2025, 21:43:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu da verdik diyelim hocam
    Onu ödemeden hesap acilmiyor zaten. Önce onu ödüyorsun sonra kimlik onayi falan filan.. Haa dersinki içinde uygulama olmayan, 25USD'ye actigim hesabi 200USD'ye satamazmiyim? O sana kalmis. Eger alici cikarsa tabi ki..