Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu da verdik diyelim hocam
Onu ödemeden hesap acilmiyor zaten. Önce onu ödüyorsun sonra kimlik onayi falan filan.. Haa dersinki içinde uygulama olmayan, 25USD'ye actigim hesabi 200USD'ye satamazmiyim? O sana kalmis. Eger alici cikarsa tabi ki..