• 10-12-2025, 17:26:50
    #1
    zamanla tanırsınız :)
    Arkadaşımın telefonuna format attım ve ilk kurulum mail adresinden açmamı istedi daha önce telefonda olan bütün mailleri denedim fakat olmadı "Lütfen bu cihazın sahibinin hesaplarından birini kullanarak oturum açın" bu hatayı alıyorum daha önce aynı sorunu yaşayıp çözen oldumu
  • 10-12-2025, 17:27:20
    #2
    Model nedir hocam
  • 10-12-2025, 17:35:04
    #3
    Frp by-pass mevzusu internette biraz araştırın, bilgisayardan doğru model için olan tool'u indirin.
  • 10-12-2025, 17:35:18
    #4
    bypass yapmalısınız hocam yt'de marka model yazarak araştırabilirsiniz.