Arkadaşımın telefonuna format attım ve ilk kurulum mail adresinden açmamı istedi daha önce telefonda olan bütün mailleri denedim fakat olmadı "Lütfen bu cihazın sahibinin hesaplarından birini kullanarak oturum açın" bu hatayı alıyorum daha önce aynı sorunu yaşayıp çözen oldumu