• 09-12-2025, 12:48:18
    #10
    isim gayet güzel hocam : )
  • 09-12-2025, 12:50:08
    #11
    Selamı almaya gelmiştim herkes almış
  • 09-12-2025, 12:50:19
    #12
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    selamunaleykum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arskadslar yanlis girdim ismimi. Nasil değiştiririm?
    aleykümselam



  • 09-12-2025, 12:51:09
    #13
    selamunaleykum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arskadslar yanlis girdim ismimi. Nasil değiştiririm?
    2000₺ vererek değiştirebilirsiniz maalesef.
  • 09-12-2025, 12:53:26
    #14
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Selamlar hocam,

    Yeni kayıt süreçlerinde bu tip durumlar zaman zaman yaşanabiliyor. Bu noktada en sağlıklı çözüm, forum yönetimiyle direkt iletişime geçmeniz. Normal şartlarda isim değişikliği ücretli bir özellik olsa da, yeni üye olduğunuz için istisnai bir destek sunabilirler
    Bunun için turuncu moderatörlere durumu iletebilir, veya detay@r10.net adresine kısa bir açıklamayla mail gönderebilirsiniz.
  • 09-12-2025, 12:53:27
    #15
    İsim güzel. Ünlü de oldunuz.

    Bence kalsın böyle.
  • 09-12-2025, 12:55:39
    #16
    Aleykümselam Bence güzel hocam değiştirmeyin kalsın.
  • 09-12-2025, 13:44:09
    #17
    Aleykümselam.
  • 09-12-2025, 14:48:00
    #18
    Aleykümselam