Selamlar hocam,
Yeni kayıt süreçlerinde bu tip durumlar zaman zaman yaşanabiliyor. Bu noktada en sağlıklı çözüm, forum yönetimiyle direkt iletişime geçmeniz. Normal şartlarda isim değişikliği ücretli bir özellik olsa da, yeni üye olduğunuz için istisnai bir destek sunabilirler
Bunun için turuncu moderatörlere durumu iletebilir, veya
detay@r10.net adresine kısa bir açıklamayla mail gönderebilirsiniz.