• 09-12-2025, 10:33:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar yaz ayında arabada ufak nokta kadar kırık vardı ama şimdi büyüdü artık değiştirme zamanı geldi. Aslında yılda bir defa kaskodan değişim hakkım varmış ama orijinal cam değişiminde 50 bin ₺ hasar kaydı girildiğini söylediler. Eğer istersem sekturi marka cam takabileceklerini ve hasar kaydımda girilmeyeceğini söylediler. Sensörler falan çalışır mı diye bir endişem var ama adam bu konuda hiçbir sorun olmayacağını söyledi.

    Forumda daha önce araç camı değiştiren vardır mutlaka, deneyimlerinize ihtiyacım var. 50 bin hasar kaydı çok olduğu için bi arafta kaldım
  • 09-12-2025, 10:59:08
    #2
    O cam için ne kadar fiyat verdiler
  • 09-12-2025, 11:02:11
    #3
    50 bin tl cam hasar kaydı çıkar.
    cam hasar kaydı sorun olmaz.
    orjinali ile değiştir.
  • 09-12-2025, 11:08:22
    #4
    Yazılım Uzmanı
    Cam bir defa orjinalliğini kaybettiği zaman kaskodan orjinal cam değiştirme hakkın artık geçersiz oluyormuş. Nereden biliyorum? çünkü ben yaptım Hasar kaydı görünmesin istedim 4k'ya sanayide taktırdım, 2023 i20.
  • 09-12-2025, 11:30:15
    #5
    WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O cam için ne kadar fiyat verdiler
    Kaskodan değişiyormuş hocam, hasar olmayacak denildi. Bir ücret çıkmıyor. ChatGPT den sordum takacakları camı, kaliteli ama orijinal cam gibi uyum sağlamaz cevabını verdi.

    duster üzerindeki cam da sise marka Türk camı
  • 09-12-2025, 13:24:25
    #6
    Hocam sensörler ile alakalı hiç bir problem olmaz merak etmeyin biz araba alıp satıyoruz sürekli camı kırık araba geliyor yaptırıyoruz hiç birinde bir problem yaşamadık.
  • 09-12-2025, 13:29:13
    #7
    Madem kaskodan yaptıracaksınız direkt orijinal cam taktırsanıza