Merhaba arkadaşlar yaz ayında arabada ufak nokta kadar kırık vardı ama şimdi büyüdü artık değiştirme zamanı geldi. Aslında yılda bir defa kaskodan değişim hakkım varmış ama orijinal cam değişiminde 50 bin ₺ hasar kaydı girildiğini söylediler. Eğer istersem sekturi marka cam takabileceklerini ve hasar kaydımda girilmeyeceğini söylediler. Sensörler falan çalışır mı diye bir endişem var ama adam bu konuda hiçbir sorun olmayacağını söyledi.
Forumda daha önce araç camı değiştiren vardır mutlaka, deneyimlerinize ihtiyacım var. 50 bin hasar kaydı çok olduğu için bi arafta kaldım
Araç camı değişimi hakkında (dacia duster)
6
●134
- 09-12-2025, 11:02:1150 bin tl cam hasar kaydı çıkar.
cam hasar kaydı sorun olmaz.
orjinali ile değiştir. - 09-12-2025, 11:30:15Kaskodan değişiyormuş hocam, hasar olmayacak denildi. Bir ücret çıkmıyor. ChatGPT den sordum takacakları camı, kaliteli ama orijinal cam gibi uyum sağlamaz cevabını verdi.WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
duster üzerindeki cam da sise marka Türk camı - 09-12-2025, 13:29:13Madem kaskodan yaptıracaksınız direkt orijinal cam taktırsanıza
Hasar kaydı görünmesin istedim 4k'ya sanayide taktırdım, 2023 i20.