Merhaba arkadaşlar yaz ayında arabada ufak nokta kadar kırık vardı ama şimdi büyüdü artık değiştirme zamanı geldi. Aslında yılda bir defa kaskodan değişim hakkım varmış ama orijinal cam değişiminde 50 bin ₺ hasar kaydı girildiğini söylediler. Eğer istersem sekturi marka cam takabileceklerini ve hasar kaydımda girilmeyeceğini söylediler. Sensörler falan çalışır mı diye bir endişem var ama adam bu konuda hiçbir sorun olmayacağını söyledi.

Forumda daha önce araç camı değiştiren vardır mutlaka, deneyimlerinize ihtiyacım var. 50 bin hasar kaydı çok olduğu için bi arafta kaldım