2025 bitti sayılır.
2026'dan beklentiniz nedir?
Açıkçası benim umudum sadece hayatta kalabilmek.
Buyurun güzel umutlar dinleyelim..
2026'dan umudunuz var mı?
12
●236
- 08-12-2025, 21:10:572026'dan tek beklentim sevdiğim kızla evlenmek başka bir şey şu anlık istemiyorum.
- 08-12-2025, 21:14:14Trafikte öldürülmemek,
Herhangi bir çete savaşının ortasında kalıp ölmemek,
Zehirlenip ölmemek,
Bilmem ne affıyla dışarı salınmış biri tarafından öldürülmemek,
Sokak köpeği tarafından ısırılıp kuduz kapıp ölmemek,
Herhangi biri tarafından öylesine sebeple öldürülmemek yeterli olacaktır - 08-12-2025, 21:14:552024 ve 2025'ten daha iyi geçeceğini düşünüyorum.