• 08-12-2025, 21:16:08
    #10
    Dışarı çık 10 kişiden 7'sinin umudu yok. Benimde öyle.
  • 08-12-2025, 21:20:06
    #11
    2025'den pek bir farkı olmaz
  • 08-12-2025, 21:32:43
    #12
    Devleti yediler bitti
    Milletin sadece bugününü değil geleceğini de çaldılar
    Geleceğe dair umut yok, seçim bile yaptırmayacaklar gözüken, bir milleti esir aldılar.
  • 08-12-2025, 21:52:30
    #13
    Umudum her şeye maximum zam,
    Maaşlara minimum zam,
    Nefes alma vergisinin de mutlaka çıkması ve zengin daha zengin, fakir de daha fakir olması yolunda.