2026'dan umudunuz var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2026'dan umudunuz var mı?
12
●
236
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
2026'dan umudunuz var mı?
1
2
08-12-2025, 21:16:08
#10
Takva
Dışarı çık 10 kişiden 7'sinin umudu yok. Benimde öyle.
08-12-2025, 21:20:06
#11
ÖFS
2025'den pek bir farkı olmaz
08-12-2025, 21:32:43
#12
kome
Devleti yediler bitti
Milletin sadece bugününü değil geleceğini de çaldılar
Geleceğe dair umut yok, seçim bile yaptırmayacaklar gözüken, bir milleti esir aldılar.
08-12-2025, 21:52:30
#13
kotyora
Umudum her şeye maximum zam,
Maaşlara minimum zam,
Nefes alma vergisinin de mutlaka çıkması ve zengin daha zengin, fakir de daha fakir olması yolunda.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler