• 08-12-2025, 21:09:12
    #1
    2025 bitti sayılır.

    2026'dan beklentiniz nedir?

    Açıkçası benim umudum sadece hayatta kalabilmek.

    Buyurun güzel umutlar dinleyelim..
  • 08-12-2025, 21:10:00
    #2
    Sağlık, huzur.
  • 08-12-2025, 21:10:23
    #3
    2026 dan umudum var ama Türkiye'den yok.
  • 08-12-2025, 21:10:25
    #4
    2025'te ufak başarılar elde ettim. 2026'da bunları daha iyi hale getirmek için elimden geleni yapacağım. Bu yüzden umudum var diyebilirim. Sadece azim ve hırs yeterli.
  • 08-12-2025, 21:10:51
    #5
    Sociget - SMM Paket Satış
    2025 yılından daha zor bir yıl olacak ekonomik anlamda.
  • 08-12-2025, 21:10:57
    #6
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    2026'dan tek beklentim sevdiğim kızla evlenmek başka bir şey şu anlık istemiyorum.
  • 08-12-2025, 21:11:08
    #7
    Hayır
  • 08-12-2025, 21:14:14
    #8
    Trafikte öldürülmemek,
    Herhangi bir çete savaşının ortasında kalıp ölmemek,
    Zehirlenip ölmemek,
    Bilmem ne affıyla dışarı salınmış biri tarafından öldürülmemek,
    Sokak köpeği tarafından ısırılıp kuduz kapıp ölmemek,
    Herhangi biri tarafından “öylesine” sebeple öldürülmemek yeterli olacaktır
  • 08-12-2025, 21:14:55
    #9
    En iyisi sanırım
    2024 ve 2025'ten daha iyi geçeceğini düşünüyorum.