Merhabalar,
İş arayışım son buldu bir firmada mavi yaka pozisyonunda Pazartesi günü iş başı yapacağım.
Fakat firmada daha önce çalışan tanıdıklarım vs. vardı ve aktif olarak çalışan çocukluktan arkadaşım vardı.
Bu ay sonu veya Ocak başı promosyon alacaklarmış, acaba biz yararlanabilir miyiz?
Sendikaya bağlı bir firma, bu promosyon kanunen işçiye vermek zorunda değil ama yeni girene hemen girdiği gibi verirler mi?
Tahminimce işletme insiyatifinde olan bir durum ama yaşayan eden var mı çevrenizde, fikirlerinizi merak ediyorum.
Banka promosyonu alabilir miyim?
2
●180
- 05-12-2025, 00:37:46
- 05-12-2025, 00:50:09promosyonu banka önümüzdeki dönem sizin oradan maaş almanızı garantiye almak için verir. özel şirket de olsa şartlar bellidir ve dediğim durumda sizin de almanız gerekir. Promosyonu banka öder. Firmanın size verilmemesi ile bir karı olmayacağı için banka'dan talep edilebilir. Tabii Firmanın bir karı da yok, promosyon anlaşması yapıldığı andakileri kapsar gibi bir madde varsa bilemem. siz bunu muhasebeye sormalısınız ki tam bilgi alabilesiniz.