Merhabalar,
İş arayışım son buldu bir firmada mavi yaka pozisyonunda Pazartesi günü iş başı yapacağım.
Fakat firmada daha önce çalışan tanıdıklarım vs. vardı ve aktif olarak çalışan çocukluktan arkadaşım vardı.

Bu ay sonu veya Ocak başı promosyon alacaklarmış, acaba biz yararlanabilir miyiz?
Sendikaya bağlı bir firma, bu promosyon kanunen işçiye vermek zorunda değil ama yeni girene hemen girdiği gibi verirler mi?

Tahminimce işletme insiyatifinde olan bir durum ama yaşayan eden var mı çevrenizde, fikirlerinizi merak ediyorum.