• 03-12-2025, 18:26:55
    #1
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    Herkese iyi akşamlar. Bugün aklıma bir soru takıldı. r10.net aktif üye trafiğinin yaklaşık yüzde kaçı mobil yüzde kaçı masaüstü kullanıcılardan oluşuyor ortalama?

    Kendime konu tasarımı yaparken hep masaüstü kullanıcıyı hedefliyorum, Mobil görünüme pek dikkat etmiyorum. Eğer Mobil trafik yüzde 20nin üzerindeyse bundan sonra özen göstereceğim.

    İyi forumlar
  • 03-12-2025, 18:32:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Onu ancak Google Analytics görme yetkisi olan bir r10 yöneticisi bilebilir. Biz bilemeyiz..
  • 03-12-2025, 18:32:49
    #3
    Ben mobilim.
  • 03-12-2025, 18:35:51
    #4
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu ancak Google Analytics görme yetkisi olan bir r10 yöneticisi bilebilir. Biz bilemeyiz..
    Tahmini olarak soruyorum hocam. Anket açmak daha mantıklı aslında bunun için
  • 03-12-2025, 18:36:29
    #5
    Administrator
    Bence mobile önem verin %30 üzeri mobil kullanım mevcut
  • 03-12-2025, 18:37:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    invictus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahmini olarak soruyorum hocam. Anket açmak daha mantıklı aslında bunun için
    O zaman 212k küsür üyenin bu konuya tek tek cevap yazmasi lazim..
  • 03-12-2025, 18:51:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Mobil hocam bende