Herkese iyi akşamlar. Bugün aklıma bir soru takıldı. r10.net aktif üye trafiğinin yaklaşık yüzde kaçı mobil yüzde kaçı masaüstü kullanıcılardan oluşuyor ortalama?

Kendime konu tasarımı yaparken hep masaüstü kullanıcıyı hedefliyorum, Mobil görünüme pek dikkat etmiyorum. Eğer Mobil trafik yüzde 20nin üzerindeyse bundan sonra özen göstereceğim.

İyi forumlar