• 02-12-2025, 22:46:00
    #1
    R10 ile yaşlanıyoruz...
    Son dönemde WhatsApp web uygulaması da kendi kendine kapanıyor sürekli bir senkronizasyon sorunu yaşıyorum sizde de var mı bu? Iphone'da da aynı şekilde WhatsApp uygulamasını açıyorum uygulamadan atıyor.
  • 02-12-2025, 22:47:40
    #2
    Telefonda ve pcde uygulamayı açıp bir süre bekleyin. Sekme ve uygulamayı değiştirmeyin. Senkronizasyon tamamlandıktan sonra problem çözülüyor.