Son dönemde WhatsApp web uygulaması da kendi kendine kapanıyor sürekli bir senkronizasyon sorunu yaşıyorum sizde de var mı bu? Iphone'da da aynı şekilde WhatsApp uygulamasını açıyorum uygulamadan atıyor.