• 01-12-2025, 22:57:47
    #1
    R10 ile yaşlanıyoruz...
    Gündüz hız normal ama gece olunca internet resmen çöküyor. Hem Wi-Fi hem kablolu denedim, sorun aynı. Sizce bunun sebebi ne olabilir?
  • 01-12-2025, 23:00:41
    #2
    bende bi sorun yok kuzenimde benzer durumdan şikayetçi geceleri yoğun kullanım oluyorsa bant daralması olabilir konu dışında vıp üye iconunu nasıl aldınız
  • 01-12-2025, 23:01:29
    #3
    maç var diye sanırım her yerde internet sorunu vardı birkaç saattir cloudflare ile yüklenen siteler ağırdı
  • 01-12-2025, 23:03:42
    #4
    Güneş patlaması mevcut
  • 01-12-2025, 23:04:04
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Mobil internet açıp bunu tuşlayın ve gelen sonucu burada paylaşın hocam, ben de değerlendireyim

    *3001#12345#*
  • 01-12-2025, 23:24:30
    #6
    Hocam eğer Turksat (Kablonet) kullanıyorsanız bazı paketleri akşam 19:00 ila 00:00 arası yavaşlama yapıyordu en son, halen öyle tarifeler var mı bilmem ama o şekil bir şey olabilir mi?
  • 19-12-2025, 23:09:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    KumSaatiSessiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gündüz hız normal ama gece olunca internet resmen çöküyor. Hem Wi-Fi hem kablolu denedim, sorun aynı. Sizce bunun sebebi ne olabilir?
    Bu sorunu kaspersky VPN satın alıp İstanbul lokasyonu tercih ederek aştım. Her aksam 20:00-01:00 bıkmıştım.
  • 20-12-2025, 02:29:43
    #8
    Gece internet yavaşlığı genelde yoğun kullanımdan, ISS'nin hız kısıtlamasından veya altyapı yetersizliğinden kaynaklanır. Modemi yeniden başlatmayı deneyin, düzelmezse ISS’ye başvurun.