Hocam eğer Turksat (Kablonet) kullanıyorsanız bazı paketleri akşam 19:00 ila 00:00 arası yavaşlama yapıyordu en son, halen öyle tarifeler var mı bilmem ama o şekil bir şey olabilir mi?