• 30-11-2025, 12:28:36
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    2. Hattım var. Bir araç kamerasında takılı,
    E-sim olarak telefonumda da kullanabilir miyim,
    Fiziki hst takılı olan cihaz kapalı olduğunda, esim olarak telefonda kullanabilir miyim?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 30-11-2025, 12:31:36
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Hayır hocam olmaz malesef