Merhaba arkadaşlar
2. Hattım var. Bir araç kamerasında takılı,
E-sim olarak telefonumda da kullanabilir miyim,
Fiziki hst takılı olan cihaz kapalı olduğunda, esim olarak telefonda kullanabilir miyim?