• 28-11-2025, 21:03:27
    #1
    Arkadaşlar r10da Etiketleme nasıl oluyor? Örnek çeklişde etiketlemek istiyorum bazen olmuyor birbir isimleri bulmak zorunda kalıyorum kolay yolu varmı
  • 28-11-2025, 21:33:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @izzet_baku;
  • 28-11-2025, 21:38:51
    #3
    AltGr+Q kombinasyonunu kullanarak kişileri bulup etiketleyebilirsin
  • 28-11-2025, 22:01:06
    #4
    En iyisi sanırım
    Merhabalar, @ yazıp kullanıcı adını yazdıktan sonra seçenek olarak çıkar kullanıcılar.
    Fakat kullanıcı adı bazen bu listeye sığmayabiliyor. O yüzden kullanıcı adı net olarak varsa, kullanıcı adının başına @ sonuna ; koymanız yeterli olur.

    @izzet_baku;