Konu
Etiketleme nasıl oluyor?
28-11-2025, 21:03:27
#1
izzet_baku
Arkadaşlar r10da Etiketleme nasıl oluyor? Örnek çeklişde etiketlemek istiyorum bazen olmuyor birbir isimleri bulmak zorunda kalıyorum kolay yolu varmı