Hocalarım öncelikle çok özür diliyorum. İhalelerde bir ürünün satış fiyatı 50.000 TL ise 42.000 TL'den ihale başlatıp hemen ala 50.000 yapmam mantıklı mı ?
Biraz önce tutarları farklı böyle bir konuya cevap yazdım da yanlış anlaşıldı.
Başlangıç fiyatı ana fiyattan en az %50-%60 indirimli olmalı ki rekabet oluşsun.
R10 İhaleleri Mantık ?
7
●256
- 28-11-2025, 01:31:23
- 28-11-2025, 01:34:19Selam olsun,
Malın, ürünün, hizmetin fiyatını sahibi belirler.
Uygun görmediğimiz ihaleye girmeyebiliriz ama birisine ürününü, malını, hizmetini şu rakamdan ihaleye koy demek bana pek doğru gelmiyor.
Ticaret dediğimiz şey fiyatı mal sahibi, alıp almamayı alıcının belirlediği bir düzen değil mi?
%10 dan koyanda oluyor %80 den koyanda.
İsteyen alıyor, istemeyen almıyor.
Dert etmeye gerek yok bence. - 28-11-2025, 01:36:23Haklısınız hocam. Biraz önce bir arkadaşın konusuna yazdim da baltaliyorum gibi oldu. Kendisinden buradan özür diliyorum.serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2025, 01:36:57İhalelerde bir alt limit ya da üst limit yok hocam. Sadece başlangıç fiyatı en düşük 50 TL olabilir, en son böyleydi. Onun dışında minimum artış 1 TL de yaparsın 1000 TL de yaparsın. Zaten ürün hemen gidebilecek bir ürünse 30 binden de başlatsanız teklifler gelmeye devam edecektir ve emin olun ederinde gider yani.
- 28-11-2025, 01:39:56alıcı olacaksam ve 2.el bir ürün alacaksam şahsen teklif vermem o fiyatlara . ilgili ürün nedir bilmiyorum ama taban fiyati olan urunlerden olmadıgı sürece istersen 1 tl den aç istersen 49binden sana kalmış hocam
