Selam olsun,
Malın, ürünün, hizmetin fiyatını sahibi belirler.
Uygun görmediğimiz ihaleye girmeyebiliriz ama birisine ürününü, malını, hizmetini şu rakamdan ihaleye koy demek bana pek doğru gelmiyor.
Ticaret dediğimiz şey fiyatı mal sahibi, alıp almamayı alıcının belirlediği bir düzen değil mi?
%10 dan koyanda oluyor %80 den koyanda.
İsteyen alıyor, istemeyen almıyor.
Dert etmeye gerek yok bence.