• 25-11-2025, 20:58:09
    #1
    Merhabalar.
    Eskiler bilir, ekranda sürekli dolanan bir örümcek vardı forumda. Ne oldu o bayağıdır görmüyorum şu an bir eksikliğini hissettim nedense
    Ben mi görmüyorum acaba komple mi kalktı?
  • 25-11-2025, 20:58:51
    #2
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Sadece ölüler görür
  • 25-11-2025, 20:59:02
    #3
    Ben hiç görmedim sanırım eskilerde kalmış
  • 25-11-2025, 20:59:20
    #4
    Kurumsal Üye
    Emekli oldu sanırım
  • 25-11-2025, 20:59:32
    #5
    Öldü
  • 25-11-2025, 21:00:01
    #6
    Galiba üzerine tıklayınca gpu fırladığı için kaldırdılar
  • 25-11-2025, 21:00:07
    #7
    Böcek değil Sebastian onun adı rahmetli oldu sakdjsa
  • 25-11-2025, 21:12:39
    #8
    Bir aşk kadar kısaydı ömrü
  • 25-11-2025, 21:18:24
    #9
    Herşeyi sana yazdım, herşeyi