R10 örümceğine ne oldu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 örümceğine ne oldu?
12
●
556
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 örümceğine ne oldu?
1
2
25-11-2025, 20:58:09
#1
victoryksk
Merhabalar.
Eskiler bilir, ekranda sürekli dolanan bir örümcek vardı forumda. Ne oldu o bayağıdır görmüyorum şu an bir eksikliğini hissettim nedense
Ben mi görmüyorum acaba komple mi kalktı?
25-11-2025, 20:58:51
#2
Serhat
AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
Sadece ölüler görür
25-11-2025, 20:59:02
#3
unqown
Ben hiç görmedim sanırım eskilerde kalmış
25-11-2025, 20:59:20
#4
Recep
Kurumsal Üye
Emekli oldu sanırım
25-11-2025, 20:59:32
#5
Aras21
Öldü
25-11-2025, 21:00:01
#6
halitarzupinar
Galiba üzerine tıklayınca gpu fırladığı için kaldırdılar
25-11-2025, 21:00:07
#7
Alengirik
Böcek değil Sebastian onun adı
rahmetli oldu sakdjsa
25-11-2025, 21:12:39
#8
CasperTR
Bir aşk kadar kısaydı ömrü
25-11-2025, 21:18:24
#9
ultibil
Herşeyi sana yazdım, herşeyi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler