Konu
R10 örümceğine ne oldu?
25-11-2025, 20:58:09
#1
victoryksk
Merhabalar.
Eskiler bilir, ekranda sürekli dolanan bir örümcek vardı forumda. Ne oldu o bayağıdır görmüyorum şu an bir eksikliğini hissettim nedense
Ben mi görmüyorum acaba komple mi kalktı?