Merhabalar.
Eskiler bilir, ekranda sürekli dolanan bir örümcek vardı forumda. Ne oldu o bayağıdır görmüyorum şu an bir eksikliğini hissettim nedense
Ben mi görmüyorum acaba komple mi kalktı?